GWARANCJA PRODUCENTA DOOR-TO-DOOR

0

GWARANCJA PRODUCENTA - DOOR-TO-DOOR - ZOBACZ JAKIE TO WYGODNE

W większości przypadków produkty dostępne w naszym sklepie objęte są gwarancją producenta w systemie DOOR-TO-DOOR (inaczej nazywaną door-2-door, D2D itp.). Szczegółowe informacje na temat ogólnych warunków gwarancji i okresu jej obowiązywania podane są zawsze w karcie gwarancyjnej, która dostarczana jest razem ze sprzętem w formie papierowej (jeśli taką posiada, niektórzy producenci przeszli już na gwarancję w postaci cyfrowej). 

Z naszej strony dbamy o to, aby informacja na temat okresu obowiązywania gwarancji i jej rodzaju znajdowała się zawsze w opisie przedmiotu. Szczegółowych informacji możemy udzielić mailowo lub telefonicznie pod nr telefonu: 660-117-630.

Jako autoryzowany dystrybutor wielu marek zapewniamy profesjonalne wsparcie techniczne i serwis zarówno w okresie gwarancyjnym, jak również po upływie gwarancji. 

Na czym polega gwarancja DOOR-TO-DOOR? 

Gwarancja DOOR-TO-DOOR to ogromne udogodnienie dla kupującego. Jest obecnie standardem u renomowanych producentów sprzętu w wielu branżach, również tych, w których działa nasz sklep.

Zwrot "DOOR-TO-DOOR" to w tłumaczeniu na język polski "od drzwi do drzwi" i właśnie o takie założenia opiera się tego typu gwarancja. Właściciel produktu w przypadku awarii nie musi osobiście dostarczać niesprawnego sprzętu do punktu serwisowego - wystarczy, że dokona zgłoszenia bezpośrednio w serwisie producenta lub u Nas (za pośrednictwem formularza serwisowego). Następnie po przetworzeniu zgłoszenia odzywa się do klienta koordynator serwisu w sprawie odbioru niesprawnego sprzętu. Urządzenie odbierane jest od klienta za pośrednictwem firmy kurierskiej/przewozowej, dostarczane na serwis, naprawiane i z powrotem odsyłane do klienta na adres z jakiego produkt został odebrany. 

O czym należy pamiętać przy korzystaniu z gwarancji DOOR-TO-DOOR? 

  • DOOR-TO-DOOR to wyjątkowo wygodna i przyjazna dla klienta forma gwarancji. Z założenia, gdy używa się zwrotu "DOOR-TO-DOOR" - klient nie ponosi kosztów transportu do i z serwisu. Pod warunkiem, że zgłoszenie serwisowe było słuszne. 
  • W przypadku korzystania z gwarancji DOOR-TO-DOOR najważniejszy jest dobry kontakt pomiędzy zgłaszającym, a osobą obsługującą zlecenie serwisowe, dlatego zachęcamy do korzystania z naszego formularza serwisowego. Zapewnia wsparcie techniczne i wstępną, zdalną diagnostykę, koordynujemy obsługę zgłoszenia. 
  • Gwarancja DOOR-TO-DOOR to ogromny przywilej dla klienta, ale też obowiązek. Szykując przesyłkę dla kuriera, należy zabezpieczyć ją bezpiecznie na czas transportu. Pamiętaj, że sprzęt musi dojechać w całości do serwisu i w całości z serwisu wrócić.

Mamy nadzieję, że ten krótki tekst o gwarancji DOOR-TO-DOOR nieco rozświetlił Państwu temat. W razie pytań, pozostajemy w kontakcie. 

Do miłego, 
Zespół Handlowiec-rs

Komentarze do wpisu (0)

do góry

handlowiec-rs © Copyright All rights reserved. Wszelkie prawa zastrzeżone. | Realizacja gabiec.pl

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium