Opinie o Nas
HANDLOWIEC-RS
100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam1513Nie polecam0

Zgodność z opisem
5
Czas wysyłki
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

ZGŁOŚ NA SERWIS

SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY

Problem ze sprzętem? Nieprawidłowe działanie lub awaria? Zadzwoń pod nr 880-101-251 dokonamy wstępnej, telefonicznej diagnostyki usterki. Jeżeli wspólnie uznaliśmy, że sprzęt jest do zabrania na serwis skorzystaj z dalszych kroków opisanych poniżej. 

Wyślij nam poniższe dane na adres mailowy: sklep@handlowiec-rs.pl 

1) Dane osoby zgłaszającej:
Imię i Nazwisko ...
Nr telefonu kontaktowego ...

2) Informacje na temat urządzenia:
Marka ...
Model ...
Nr karty gwarancyjnej ...

3) Informacje na temat zakupu:
Data zakupu lub data wypisania karty gwarancyjnej
Rodzaj dokumentu sprzedaży: faktura/paragon

4) Opis usterki w kilku zdaniach

5) Kompletne dane adresowe skąd odebrać urządzenie 

Imię i nazwisko ...
Adres ....

Telefon kontaktowy dla kuriera ...
Adres email do dokumentów serwisowych ...

Zasady Ochrony Danych Osobowych Polityka Prywatności.

Informacje dodatkowe

Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu sklepu. Po złożeniu zamówienia otrzymasz, na wskazany adres e-mail, informacje o kolejnych etapach jego realizacji. W razie konieczności obsługa sklepu będzie się z Tobą kontaktować także telefonicznie.

Sprzedający: Handlowiec - Remigiusz Skorupka, ul. Wspólna 23/1, 62-052 Komorniki, Polska. NIP: 7811531166

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl